טיול לנוסע העצמאי

למה לבחור בטיול לנוסע העצמאי?

צרו חוויה

ישנן מילים והגדרות שהן חלק מהז'רגון המקצועי שלנו, שפשוט לא נשמעות מספיק טוב ומיוחדות בעברית.

טיול לנוסע העצמאי לא נשמע מיוחד כמו המושג באנגלית Tailor Made Trip. על פי מילון קימברידג' באנגלית, הפירוש של "טיילור מייד" הוא: להיות בעל כל הכישורים והיכולות המתאימות לביצוע משימה מסוימת/במיוחד עבור מטרה מסוימת.

זה מעניין, משום ש Red Pineapple כבר "תפרה" אליה על פי מידה את כל האנשים הנכונים, עם הכישורים הנכונים והיכולות הנכונות עבור משימה מסוימת. משימתנו היא יצירת טיולים מותאמים אישית על פי דרישתכם למטרה הספציפית שלכם.

הטיול לנוסע העצמאי נותן בידיכם כלים לחוות את הטיול בהכנה הטובה ביותר אצל מומחי טיולים שמכירים את שמורות הטבע, הנתיבים, האתרים והמוזיאונים הפחות מוכרים מתוך היכרות ישירה עם היעד.

טיול לנוסע העצמאי - נוף אל הר מאצ'ו פיצ'ו

טיול לדרום אמריקה לנוסע העצמאי

הכי תוססות, הכי צבעוניות והכי יפות – מדינות אמריקה הדרומית מציעות את כל מה שצריך לטיול מושלם. בטיול לדרום אמריקה לנוסע העצמאי יחכו לכם מגוון עצום של נופים, כמו מדבר המלח העצום בבוליביה, יערות הגשם באמזונס או הקרחונים בצ'ילה.

ריו דה ז'נרו תזמין אתכם להיכנס לקצב הסמבה באחד הפסטיבלים הפופולריים בעולם, בארגנטינה תפגשו את חבל פטגוניה המרהיב בעל נופי סוף העולם והעיר הדרומית ביותר בעולם, אושואיה ובפרו יחכו לכם חורבות עתיקות מאימפריית האינקה – הצטיידו בתרמיל גב ענק והצטרפו למסע בקצב לטיני מסחרר!

טיול לנוסע העצמאי - נשים מקומיות במרכז אמריקה

טיול למרכז אמריקה והקריביים לנוסע העצמאי

שילוב מושלם בין נופים עוצרי נשימה, תרבויות מגוונות, שווקים צבעוניים ועתיקות מרתקות מחכים לכם במרכז אמריקה, שהיא חלק מאמריקה הצפונית.

בטיול למרכז אמריקה והקריביים לנוסע העצמאי תצטרפו למסע בשמורות הטבע העצומות של קוסטה ריקה כמו ארנל, הקורקובדו ופארק הצבים, טורטוגרו. תיצפו במורשת שהותירו בני המאיה בגואטמלה בעיר העתיקה פלנקה ותהנו משלוות נפש באגם אטיטלן.

שכחו את עצמכם בחופיה המקסימים של מקסיקו כמו פלאייה דל כרמן וטולום ובעתיקותיה עוצרות הנשימה, ומשם, תנו קפיצה לאיים הקריביים – פנינת נופש של ממש המציעה שלווה אמיתית בגווני טורקיז וקוקטייל פירותי משובח לצד ביקור בערים רוויות היסטוריה ותרבות עשירה כמו קובה, ארובה או ג'מייקה.

טיול לנוסע העצמאי - חיות בר בדרום אפריקה


טיול לדרום אפריקה לנוסע העצמאי

דרום אפריקה היא יעד מרהיב, המתואר לעתים כ"עולם שלם במדינה אחת", משום שיש בה כל דבר, החל במדבריות וביערות ועד סוואנה והרים, חופים ואיים וערים תוססות. אנחנו נעזור לכם לבחור לאן ללכת ומה לעשות בחופשה מקורית באמת לדרום אפריקה.

זוהי מדינה שתמצאו בה כמה פארקים מעולים לראות את חיות הבר של אפריקה או ליהנות ממסעדות מצוינות ויין מקומי, חופים, ספורט, צפייה בלווייתן קופץ, דרך הפרחים, נסיעות נוף ברכבת … והרשימה עוד ארוכה.

דרום אפריקה היא יעד נהדר עבור זוגות, מטיילים בודדים או משפחות (בשל העובדה כי חלקים רבים ממנה נחשבים "נקיים" ממגפת המלריה).

מעצבי החוויות של Red Pineapple חקרו בשבילכם את דרום אפריקה לאורכה ולרוחבה בחיפוש אחר הלודג'ים הטובים ביותר והיקבים המעולים שבאזור סטלנבוש, בכדי שהטיול לדרום אפריקה לנוסע העצמאי שלכם, יהיה ברמה והאיכות מהגבוהים ביותר שיש.
היעדים המועדפים עלינו כוללים את פארק קרוגר והשמורות הפרטיות הסמוכות אליו, ממלכת סואזילנד המיוחדת והכל כך ייחודית, העיר קייפטאון, שהיא המקום האידיאלי להתחיל לחקור את הדרום של המדינה החל מהר השולחן, רובן איילנד, ומשם להמשיך לאורך דרך היין והגנים.

כיצד Red pineapple יוצרת טיול לנוסע העצמאי?

הטיול לנוסע העצמאי מתאים למטיילים הרוצים לתכנן את הטיול לפי לוח זמנים מסוים ותחומים המעניינים אותם, ומבקשים לבנות את המסלול האופטימלי בזמן שלהם, בקצב שלהם ולעונה המועדפת עליהם. אנו ברד פיינאפל נפגיש אתכם עם עולמות בלתי מוכרים, עם נופים מרהיבים, פסטיבלים אותנטיים, ויעדים אקזוטיים. אנו יודעים שהזמן שאתם נמצאים מחוץ לעבודה, הוא זמן יקר וכאשר אתם יוצאים לחופשה, אתם מעוניינים שזו תהיה בדיוק החופשה שעליה חלמתם.

יעדי טיול לנוסע העצמאי הכי טובים

רוצים לדבר איתנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם