טיול יוקרתי בדובאי, אבו דאבי ושרג׳ה טיול פרטי לאיחוד האימרויות

סיור בפאר הטהור של חופי דובאי ובטירוף האדריכלי שבה יתחיל במסאז׳ אבנים חמות בספא Raffles, בטעימת המטבח הערבי ב-Azur, ו – כמובן – שחייה עם דולפינים במפרץ הדולפינים (שנקרא כך בצדק).

טיסה בהליקופטר פרטי בשמי העיר היוקרתית תעורר את החושים שלכם, לפני הקפיצה לתוך לנד רובר וינטג׳, שייקח אתכם לסיור במדבר האקזוטי בפנים הארץ הזוהר שמעבר.

בתי מלון בשחקים
איחוד האמירויות, לפני כל דבר אחר, ידועה במגוון, באיכות ובפאר של בתי המלון שלה. זוהי עובדה המושרשת בזיכרונות של שינת לילה בנוחות רבה ובגובה רב למול נוף המפרץ הפרסי ב-360 מעלות.

אך היצע המלונות של האימרויות לא מסתכם רק בגורדי שחקים. פארק הייאט דובאי הוא מקום מפלט רגוע של חצרות פרטיות ומים רכים, הרחק מהזכוכיות האימתניות של העיר.

ירח דבש שונה לגמרי
באי סעדיאת שבאבו דאבי (״אי האושר״) מוקם מרכז תרבותי חדש שיכלול שלוחות די מדהימות של הגוגנהיים והלובר, וכן את הקורס הטוב ביותר של האזור לגולף לצד הים. בשילוב עם בתי המלון ברמה עולמית, טעם המטבח של המפרץ הפרסי ומכוני הספא מעוררי הקנאה, הוא כנראה היעד המושלם לירח דבש מענג ויוקרתי – עם מנה טובה של תרבות.

דובאי היא עדיין יעד טיפוסי למי שרוצה את השמש בחורף ולחופשות יוקרתיות – מזג אוויר טוב מובטח תמיד, ישנו מבחר של אתרי נופש יוצאים מן הכלל, חופים טהורים, ים חמים, שופינג טוב (בלי מע״מ) והכל בזמן טיסה סביר.

בתי המלון האיכותיים והיוקרתיים ואתרי הנופש המדבריים מתרחבים תמיד, כמו גם אפשרויות ההסעדה. עם קהילה מהגרים גדולה וטעמים בינלאומיים המשפיעים על המטבח המקומי, דובאי היא בית להתבססות קולינרית ענפה, עם מסעדות בעלות כוכבי מישלן ושפים ידועים.

תרבות הקפה גם היא אומצה באורח החיים בדובאי עם גלידריות נהדרות רבות, קונדיטוריות וברי נרגילה הפרושים לאורכה של העיר המודרנית – דרך לא רעה להעביר את החופשה היוקרתית שלכם.

טיילו בעמקים ובמדבריות במסע 4×4 עם מדריך מומחה.
העריכו את הנופים עוצרי הנשימה בטיול גמלים במדבר, או בגלישת חול על הדיונות המלכותיות, לאלה המחפשים את האדרנלין. אנו ב- Red Pineapple נוכל אף לארגן לכם צפייה בשקיעה בארוחת ערב רומנטית מהנה מתחת לכוכבים הפרושים בשמיים לפני שתחזרו לבית המלון שלכם.

תוכלו לצפות במצגי הבזים אם תלונו באחד משני בתי המלון המדבריים המצוינים – באב אל שאמס או אל מחא.

תראו את הזנים המגוונים שבשחקים ותיגעו בחיות הטורפות האלה, והכל לצד המדריכים המומחים בעלי העיניים החדות. תצפו בטכניקות הפיתוי, בזריזות ובכוח הפנומנליים של הציפורים הללו, על רקע השקיעה בכל ערב.

רוצים לדבר איתנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם