חוויות חופי ים לחיים הטובים באמת

מקום קסום שכדאי לכם מאוד להכיר

ארובה היא ההזדמנות המושלמת לחוויה שכולה חופים, שמש וים. בצפון האי תבקרו בחוף אראשי שחולותיו לבנים ומימיו תכולים ושלווים, תמשיכו אל מגדלור קליפורניה ואל חוף התינוקות המבודד יחסית, אשר קיבל את שמו הודות לכך שהוא חוף מושלם עבור משפחות עם ילדים קטנים ותינוקות. החוף מוגן על ידי שובר גלים טבעי שיצר בו לגונה חמימה בעלת מים רדודים, המתאימה במיוחד לילדים.תמשיכו אל עבר חוף פאלם הפופולרי והעמוס, בו נמצאים מרבית המלונות שבאי ובו ניתן ליהנות מפעילות דייג, שייט וצלילה. לחובבי הגלישה מומלץ לבקר בחוף האדיקורארי בו נושבות רוחות חזקות היוצרות גלים עדינים. ארובה היא גן עדן לאוהבי החופים ומציעה שלל אפשרויות להנאה במים ועל היבשה.

בואו נדבר על החופים – ארובה מלאה במערך חופים כה יפים החל מהחולות הרכים של חוף הנשר הסואן ועד לבדידות המחוספסת של הטרסות הסלעיות שבחוף מלמוק, המפוצץ במפרצים מסולסלים ומפרצונים נסתרים שנקטעו רק על ידי עקומת הסחף הרוח של עץ פופוטי, שם תוכלו ליהנות ממדיטציה בשקיעה לצלילי שבירת גלים.
קולות הגלים, המלח על עורכם, תחושת הרוגע מהצפייה בשקיעה קליידוסקופית; היפ של ארובה מציע יתרונות ריפוי לכל החושים. כולנו יודעים כמה טוב זה להתרווח ליד מים טרופיים וגלי הטורקיז של ארובה הם כה כחולים בוהקים ונראה שממיסים את כל הדאגות והסכסוכים. תוכלו לגלוש, לשחות, להפליג, לשנורקל – השוניות וההריסות הופכות את החוף לגן עדן לחובבי שנורקלינג או צלילה.

עוד טיולים שיכולים לעניין

רוצים לדבר איתנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם